Lördag

Lördagen var awsome, från början till slut. Anna anlände tidigt och hjälpte till med lite smått och gott tillsammans med mig och gubben. Fixade guacamolen, tacodippen, morotskakan, bålen samt lite sista minuten städning och sedan fixade Anna min frilla som blev så jäkla lyckad!! Med endast håret fixat och med världens hemmamys klädsel körde jag iväg till tåget och plockade upp Michaela och Daniel (som underade vem som satt i min bil för dom trodde jag var en karl haha!) 
Då vi kom tillbaka hem fixade vi det sista med kläderna och sminket på oss alla och sedan började festen!
Fick mina presenter av gubben redan på dagen (fast jag fyller först på onsdag) och i det ena paketet var dn kimppapresent av honom, Janne och M's föräldrar... Ett kameraobjektiv!!!! I love it!!!! I love them!!!!! I love this day!!!!! I det andra paketet som vara var från gubben var det inpackat världens kärleksbomb med doftljus, porslinshjärtan och annat inredningsstuff. Im in love! 
Vad annat föll in i presentväg under kvällen då? En massa finheter, bla. blommor, två kassar med ridnings-/häststuff (bilder kommer bara jag orkar fixa), en kass med inredningsprylar, från den kassen bara älskar jag mustasch disksvamparna haha! Fick också endel flaskor att fylla upp vitrinskåpet med.

Vi dansade på till Elvis till kl 23 då vi stack iväg till Santa Fé var det var fullproppat OCH... Ett band som spelade 50-tals musik!!! Lyckat jajamen! Övrevåningen var fullsmockad och efter att ha armbågat ett x antal personer i ryggen hoppade vi i en taxi och stack hem och sova... Vi var påväg till Ettan men tur att vi inte for dit för där var väl lika dött som det alltid varit. Och inget skulle kunnat slå fiilisen i Santa Fé!

En mega bombkväll, tack alla som var med! :) Ni är bäst!!