Nyår

Funderar på att göra något slags ihopskrap från mitt och familjens gångna år. Vet inte riktigt hur jag skall ställa upp det bara så att det skall bli ens lite intressant. För att läsa tio mila långa berättelser med bilder än hit och dit får iallafall mig själv att sluta läsa då jag kommer till underrubriken "mars" typ. Så eftersom det är något som alla bloggare "borde göra" skall jag försöka göra det så enkelt och kortfattat som möjligt, och inte dränkt med för mycket bilder. Skall försöka få ihop ett sådant inlägg under förmiddagen idag, för efter det är det full rumba på resten av 2013, så lär inte skall hinna med något sådant mer idag sen. Och inte resten av veckan heller eftersom vi sticker iväg utomlands imorgonbitti. 
 
Mitt nyår kommer firas rätt så nyktert. Har några cider och lonkkun på kyl men idag känns det som domdär glasflaskorna med cocis lockar mera. Vi får ett litet gäng med goda vänner på besök och bara alla har anlänt firar vi med tacos, tortillas och dipp! I år blev vi jätte snåla med raketköpet så vi har endast en gryta (med många raketer nog) som vi tänker tända på. Och lite fjärilar från ifjol. Har annars varit lite av en hamster då det kommer till nyårs raketerna. Ju mera och större, destu bättre. Men jag antar att DOM FLESTA kommer till en ålder då man förstår att det finns viktigare saker att lägga pengar på. Man kan ju alltid kolla då grannen skjuter upp sina pengar i luften, haha! 
 
Vad mer. Ha ett riktigt gott nytt år allihopa, och fira med vett i skallen! Adios amigos! ♡