Hästar & Pumpor

Inte vet jag riktigt vad jag har att komma med idag. Men ett inlägg känns det som jag borde göra endå, haha. Vet inte men fick värsta blogg fiilisen just men medsamma jag öppnade blogg.se märkte jag att jag inte riktigt har något intressant att komma med. Eller, jo jag skulle ha riktgt jävla mycket intressant att komma med om jag bara skulle berätta det öppet här, men har bestämt att hålla det undan alla (utom de få några personer som vet redan) tills det är 110% säkert, och det får jag veta i lördag ;) Gissa om jag har myror i byxorna och bara LÄNGTAR till lördagen...
 
Idag var vi ut på ridtur över bron med Michaela. Jag red på Kobus och konstaterade att jag nog inte alls är för stor för en ponny (ta det med en nypa salt). Jag saknar ponny åldern lite trots att jag pga min längd inte rktigt hunnit med så mycket ponnyålder. Länken blev säkert 2,5 h lång, kollade inte klockan men det var en riktigt lång och avslappnad länk :)
 
Ikväll har jag suttit och plockat "ostoskorin" full med saker jag kommer behöva tills slutet av nästa vecka. Summan blev så överraskande stor att bara cirka hälften blir nytt köpt/beställt, resten tänker jag köpa begagnat. Jag är inte i behov av det finaste, dyraste och fancygaste. För mig är det viktigaste att det passar och fungerar som det skall! :)
 
Senare på kvällen pysslade jag och lillen ihop en Halloween pumpa. Det var väl nästan allt för idag det, en rätt så tråkig dag att skriva om men endå har den gått så fort och det känns som jag har haft massor att göra :)